تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...


Lovely - Billie Eilish Ft. Khalid

(متن و ترجمه آهنگ در ادامه مطلب...)


[Verse 1: Billie Eilish & Khalid]
Thought I found a way

فکر کردم یه راهی پیدا کردم

 

(Thought I found a way out (Found

فکر کردم یه راه فرار پییدا کردم


(But you never go away (Never go away

ولی تو هیچوقت نرفتی


So I guess I gotta stay now

پس فکر کنم فعلا باید بمونم

[Pre-Chorus: Billie Eilish & Khalid]
Oh, I hope some day I'll make it out of here

امیدوارم بتونم یه روزی از اینجا برم


Even if it takes all night or a hundred years

حتی اگه تموم شب یا صد سال طول بکشه


Need a place to hide, but I can't find one near

یه جایی رو برای قایم شدن نیاز دارم ولی نمیتونم یه جای نزدیک پیدا کنم


Wanna feel alive, outside I can't fight my fear

میخوام احساس زنده بودن کنم، بیرون از اینجا میتونم با ترسم بجنگم

[Chorus: Billie Eilish with Khalid]
Isn't it lovely, all alone

دوست داشتنی نیست؟ کاملا تنهام


Heart made of glass, my mind of stone

قلبم از شیشه ست و ذهنم از سنگ


Tear me to pieces, skin to bone

تیکه پاره میشم، پوست تا استخون


Hello, welcome home

سلام، به خونه خوش اومدی

[Verse 2: Khalid with Billie Eilish]

Walking out of town

بیرون شهر قدم میزنم


(Looking for a better place (Looking for a better place 

دنبال یه جای بهتر میگردم


Something's on my mind

یه چیزی توی ذهنمه


Always in my head space

همیشه توی سرمه

[Pre-Chorus: Billie Eilish & Khalid]
But I know someday I'll make it out of here
Even if it takes all night or a hundred years
Need a place to hide, but I can't find one near
Wanna feel alive, outside I can't fight my fear

[Chorus: Billie Eilish with Khalid]
Isn't it lovely, all alone
Heart made of glass, my mind of stone
Tear me to pieces, skin to bone
Hello, welcome home

[Outro: Khalid, Billie Eilish, Khalid & Billie Eilish]
Woah, yeah
Yeah, ah
Woah, woah
Hello, welcome home


نظرات (۲)

  • MIS _REIHANE
    Tuesday 18 June 19 , 09:16
    چقد بیلی سریع ترکوند
  • سولویگ ...
    Monday 20 May 19 , 11:42
    خیلی از آهنگاش خوشم میاد، ولی گاهی باعث می‌شن بترسم. آهنگاش یه جوری‌ان که انگار دارن سعی می‌کنن تسخیرم کنن. 
    • author avatar
      Tara Kawarizadeh
      21 May 19، 20:23
      من نظری دربارش ندارم ولی فقط همین یه اهنگشو دوست دارم بقیه به دلم نمیشینن حالا به هر دلیلی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"یاد بعضی نفرات
رزق روحم شده است
وقت هر دلتگی
سویشان دارم دست
جراتم میبخشد
روشنم میدارد"

-نیما یوشیج