تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...


موضوع: صدای باران

برین ادامه مطلب...

به نام خدا

یه جمله ی کلیشه ای هست که میگه بارون بهترین نعمت خداست اما شاید برای کسایی مثل ما که شیش-هفت ماه سال رو منتظر میشینیم که بلکه یه قطره بارون بیاد ، بیشتر از کسایی که هرروز خدا بارون دارن ، معنی داره و اون شعری که میگه «باز باران با ترانه میخورد بر بام خانه» ، دقیقا توصیف حال ما باشه که صدای بارون باعث میشه به وجد بیایم و هر قطرش برامون کلی ارزشمنده!

وقتی توی اتاقم هستم و صدای بارون رو میشنوم ، هرکاری دستمه رو زمین میذارم و چندلحظه فقط گوش میدم. جالب ترین منکته اینجاست که جایی که ما زندگی میکنیم یا حتی یک قطره هم بارون نمیاد ویا جوری میباره که انگار خدا شلنگشو باز گذاشته!

کسایی هم هستن که حتی بیشتر از من و شما با شنیدن آواز بارون خوشحال میشن. کشاورزایی مثل عموی من که همیشه ی خدا یه چشمشون به زمینه و یه چشمشون به آسمون ، وقتی صدای بارون رو میشنون ، میشه برق خوشحالی رو توی چشماشون دید. گل از گلشون میشکفه و اگه حتی دنیا رو هم ازشون بخوای ، دودستی تقدیمت میکنن.

به جرئت میتونم بگم که صدای بارون قشنگ ترین نوسیقییه که شنیدم. میشه ساعت ها بشینم و بهش گوش بدم ، خاطراتمو باهاش مرور کنم و توی دلم بگم:«باز باران با ترانه...»


نظرات (۱)

  • Shazdehkhales
    Monday 4 February 19 , 17:50
    موسیقی زندگیت به زیبایی مال بارون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"یاد بعضی نفرات
رزق روحم شده است
وقت هر دلتگی
سویشان دارم دست
جراتم میبخشد
روشنم میدارد"

-نیما یوشیج