تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...


گفت:« هیچ چیز غم انگیز تر از دیدن یک بچه شرور و سرکش نیست؛ مخصوصا اگر دختر باشد. میدانی که ادم های بد بعد از مردن کجا میروند؟»

همان جواب مرسوم و همیشگی را دادم و گفتم:«به جهنم میروند.»

-جهنم چیست؟ میتوانی برایم بگویی؟

-گودالی پر از آتش.

-دلت میخواهد به آن گودال بیفتی و تا ابد انجا بسوزی؟

-نه آقا.

-پس چکار باید بکنی تا به جهنم نروی؟

لحظه ای فکر کردم، اما جوابی که دادم درست نبود. گفتم:«باید مواظب سلامتی ام باشم تا نمیرم.»

-چطور میتوانی مواظب باشی؟ هرروز بچه هایی کوچک تر از تو میمیرند. همین یکی دو روز پیش کودکی پنج ساله را دفن کردم. طفل معصوم روحش الان در بهشت است. میترسم روزی نتوانم این را درباره تو بگویم!

جین ایر-شارلوت برونته    


نظرات (۲)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"یاد بعضی نفرات
رزق روحم شده است
وقت هر دلتگی
سویشان دارم دست
جراتم میبخشد
روشنم میدارد"

-نیما یوشیج